۲۰ نکته برای توسعه تجارت(۲)

 

۱۱-در مکالمات اطراف حوزه تخصصی خود شرکت کنید. موارد زیادی در LinkedIn Twitter و

در انجمن ها وجود دارد. قابل مشاهده باشید و به عنوان کسی که مشارکت می کند شنا

خته شوید. وقت خود را هوشمندانه مدیریت کنید و مباحثی را انتخاب کنید که مهارت ها ی

شما را به افرادی نشان دهد که ممکن است خدمات شما را بخواهند یا توصیه کنند.

۱۲-در وب سایت خود کار کنید. چندین سال پیش بسیاری از سایت ها طراحی شده اند. فنا

وری و سلایق تغییر کرده و ظهور شبکه های اجتماعی نحوه مصرف اطلاعات بصورت آنلاین را

تغییر داده است. آیا وب سایت شما اکنون برای هدف مناسب است یا به نظر می رسد مانند

یک سایت بروشور خسته است که به راحتی اطلاعات اولیه خدمات شما را ارائه می دهد؟

۱۳-قبل از اینکه خیلی دیر شود ، سوار قطار شبکه های اجتماعی شوید. رسانه های اجتماعی

تغییر اساسی در نحوه برقراری ارتباط اجتماعی و تجاری است. مدیران جوانتر به محل کار رسیده

اند و آنها انتظار دارند که در سیستم عامل های مختلف نه فقط از طریق ایمیل و وب سایت شما

شرکت کنند. شما باید در این عرصه بازی کنید و گرنه از لیست جستجو و لیست های احتمالی

تأمین کننده ناپدید خواهید شد.

۱۴- مشاور باشید نه فروشنده. هیچ خریدار دوست ندارد به او فروخته شود. تکنیک های فروش

قدیمی به مدت طولانی از بین رفته اند. امروزه ، به ویژه با ارزش فروش بالاتر ، شما باید آماد ه

باشید که حتی اگر به معنای عدم فروش در آن زمان باشد ، مشاوره خوبی ارائه دهید . حسن

نیت و توصیه ارزش بلند مدت بیشتری نسبت به سود فروش کوتاه مدت دارد درصورتی که فروش

ممکن است راه حل مناسبی برای مشتری نباشد.

۱۵-هر روز کاری مرتبط با تجارت جدید انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که همکاران شما نیز بر

تلاش جدید تجاری تمرکز کرده اند. این کار می تواند به سادگی تماس با مشتری یا نوشتن وبلا

گ یا ارسال ایمیل باشد. اما این کار را یک رشته کنید که تجارت جدید یک کار روزانه است.

۲۰ نکته برای توسعه تجارت

۱۶- به محتوای تبلیغاتی فکر کنید. محتوا همان چیزی است که مشتریان را به سمت وب سایت

شما جذب می کند ، آنها را در خبرنامه های شما مشغول می کند و این آنها را ترغیب می کند

که شما را دنبال کنند ، اطلاعات شما را به اشتراک بگذارند ، شما و موارد مورد علاقه خود را که

تولید می کنید به شما توصیه کنند. بنابراین ، تمرکز کمتری روی پیام های “فشار” فروش پخش و

بیشتر درگیر انتقال دانش داشته باشید.

۱۷-این دانش را به اشتراک بگذارید. محتوا عالی است اما نمی توانید به افرادی که وب سایت شما

را پیدا می کنند اعتماد کنید.خریداران به طور فزاینده ای با شبکه های خود مشورت می کنند و ازطر

یق رسانه های اجتماعی محتوای مربوطه را پیدا می کنند. این بدان معناست که شما باید اطلاعات

خود را از طریق توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب و سایر سیستم عامل های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

+ Google و YouTube در زمینه b2b از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، زیرا هر دو به طور فزایند ه

ای در نتایج جستجو یافت می شوند.

۱۸-به روز باشید. سرعت تغییرات ، به ویژه در اینترنت بسیار زیاد است. در حالی که مطمئناً نمی توا

نید هر چیز جدیدی را که بیرون می آید تعقیب کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که سرعت پیشرفت را

داشته باشید و در حالت ایده آل جلوتر از رقابت باشید. شاید این به معنای ضبط Google Hangout یا

یک ویدیوی ساده یا حتی پادکست باشد. اینها لزوماً ارزان نیستند و بسیار وقت گیر نیستند. آنچه آنها

انجام می دهند این است که شما را معتبر و قابل مشاهده می کند و از SEO پشتیبانی می کند.

۱۹-بفهمید چه کسی قبل از شما به مشتری شما می رسد. می توان این تأثیرگذاران را به معنای آنلا

ین فراخوانی کرد و آنها ممکن است به یک اتحاد استراتژیک احتمالی تبدیل شوند.نکته این است که این

افراد افرادی هستند که می توانند برای کسب دانش و ارتباط با آنها از مشتری استفاده کنند. این در مورد

علاقه متقابل است و مشارکت می تواند برای هر دو طرف ارزشمند باشد.

۲۰-به یاد داشته باشید که این یک بازی طولانی است و نه یک خط تند و کوتاه. همانطور که قبلاً اشاره

کردم ، توسعه تجارت جدید یک کار روزانه است و یک شبه اتفاق نمی افتد.

 

 

ایده،خلاقیت و نوآوری

#کارگاه_خلاقیت

#کارگاه_تیمی

#دکتر_محسن_برزگر_خلیلی