بازاریابی ویدیویی

فیلم و بازاریابی مانند کره بادام زمینی و ژله با هم هماهنگ می شوند.

از تبلیغات سنتی تلویزیونی در دهه ۱۹۶۰ گرفته تا یوتیوب ، اسنپ چت ،

ویمئو و حتی فیس بوک لایو امروز ، کتمان نمی کند که ویدیو به یکی  از

اصلی ترین موارد زندگی روزمره ما تبدیل شده است . در حالی که برای

مصرف کننده مناسب و کارآمد است ، بازاریابی ویدئویی یک محیط جذاب ،

همه کاره و بسیار قابل اشتراک برای بازاریابان فراهم می کند تا به مخاطبان

خود دسترسی پیدا کنند.در واقع ، دیود دیجیتال اخیراً دریافت که ویدئوی

آنلاین یک ابزار بازاریابی ۶۰۰٪ موثرتر از چاپ و ارسال مستقیم به همراه

است.این اینفوگرافیک بسته بندی شده توسط شما واقعاً  بینش ها و آمار

های مفیدی راجع به فیلم و رفتار کاربر پیرامون آن به اشتراک می گذارد.

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی

در اینجا تنها برخی از موارد برجسته است:

۱-روزانه ۷۵ میلیون نفر در ایالات متحده فیلم های آنلاین تماشا می کنند.

۲-فقط با ذکر کلمه “ویدیو” در یک موضوع ایمیل ، میزان کلیک ۱۳٪ افزایش یافته است.

۳-تقریباً ۵۰٪ از کل ویدیوها از طریق دستگاه تلفن همراه مشاهده می شوند.

۴-تا سال ۲۰۱۹ ، ترافیک ویدئویی اینترنتی ۸۰٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده را

تشکیل می دهد ویدیوهای حداکثر ۲ دقیقه بیشترین جذابیت را دارند.

 

ایده،خلاقیت و نوآوری

#کارگاه_خلاقیت

#کارگاه_تیمی

#دکتر_محسن_برزگر_خلیلی

#کارآفرینی

#کسب_و_کار