بازاریابی ویدیویی
فیلم و بازاریابی مانند کره بادام زمینی و ژله با هم هماهنگ می شوند.
از تبلیغات سنتی تلویزیونی در دهه ۱۹۶۰ گرفته تا یوتیوب ، اسنپ چت ،
ویمئو و حتی فیس بوک لایو امروز ، کتمان نمی کند که ویدیو به یکی از
اصلی ترین موارد زندگی روزمره ما تبدیل شده است . در حالی که برای
مصرف کننده مناسب و کارآمد است ، بازاریابی ویدئویی یک محیط جذاب ،
همه کاره و بسیار قابل اشتراک برای بازاریابان فراهم می کند تا به مخاطبان
خود دسترسی پیدا کنند.در واقع ، دیود دیجیتال اخیراً دریافت که ویدئوی
آنلاین یک ابزار بازاریابی ۶۰۰٪ موثرتر از چاپ و ارسال مستقیم به همراه
است.این اینفوگرافیک بسته بندی شده توسط شما واقعاً بینش ها و آمار
های مفیدی راجع به فیلم و رفتار کاربر پیرامون آن به اشتراک می گذارد.
بازاریابی ویدیویی
در اینجا تنها برخی از موارد برجسته است:
۱-روزانه ۷۵ میلیون نفر در ایالات متحده فیلم های آنلاین تماشا می کنند.
۲-فقط با ذکر کلمه “ویدیو” در یک موضوع ایمیل ، میزان کلیک ۱۳٪ افزایش یافته است.
۳-تقریباً ۵۰٪ از کل ویدیوها از طریق دستگاه تلفن همراه مشاهده می شوند.
۴-تا سال ۲۰۱۹ ، ترافیک ویدئویی اینترنتی ۸۰٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده را
تشکیل می دهد ویدیوهای حداکثر ۲ دقیقه بیشترین جذابیت را دارند.
ایده،خلاقیت و نوآوری
#کارگاه_خلاقیت
#کارگاه_تیمی
#دکتر_محسن_برزگر_خلیلی
#کارآفرینی
#کسب_و_کار