هدف گذاری مجدد چیست 

چگونه می تواند تبدیلات را تقویت کند؟

هدف گذاری مجدد ، که بعضاً به عنوان بازاریابی مجدد نامیده می شود ، می تواند

تعامل کاربر با تبلیغات شما را بهبود بخشدوهزینه بودجه بازاریابی شما را بهینه کند.

در اینجا نحوه استفاده از هدف گیری مجدد برای تجارت خود آورده شده است.

اگر بعد از جستجوی محصولی ، بارها و بارها تبلیغات یکسانی را در اخبار شبکه ها ی

اجتماعی خود دیده اید،هدف شما از هدف گیری مجدد بوده است.هدف گذاری مجدد

راهی است که مارک ها می توانند با تبلیغاتی که ممکن است مربوط به آنها باشد،به

کاربران قبلاً درگیر خدمات بپردازند و احتمال مشارکت کاربر با آگهی و ورود مجدد به خط

انتقال را افزایش دهند.هدف گذاری مجدد میتواند به شما کمک کند تا از بودجه بازاریابی

خود بهتر استفاده کند و تقریباً تمام جنبه های استراتژی بازاریابی دیجیتال را تکمیل کند.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد هدف گیری مجدد بدانید و اینکه چگونه می تواند

فروش کسب و کار شما را افزایش دهد ، آورده شده است.

 

هدف گیری مجدد چیست؟

هدف گذاری مجدد یک استراتژی در بازاریابی دیجیتال است که کاربرانی را که اخیراً از وب

سایت یک برند بازدید کرده اند و یا با تبلیغ قبلی درگیر شده اند شناسایی کرده و تبلیغات

اضافی را به آنها تحویل می دهد . این هدف برای افزایش تعامل و در نهایت ، هدایت تبدیل

ها است.جرارد لا فوند،معاون ارشد دیجیتال در آژانس بازاریابی ، گفت : “هدف گذاری مجدد

یک استراتژی دیجیتالی است که برای به حداکثر رساندن هزینه ها رسانه ای با اراِیه مجدد

تبلیغات به کاربران گرم استفاده می شود.”با تعامل با بازدیدکنندگان سایت غیر تبدیل کننده

اما اخیر ، شما در حال ارائه تبلیغاتی برای اهدافی هستید که احتمالاً با تعامل پاسخ مثبت

خواهند داد ، مانند کلیک مجدد بر روی آگهی خود و تکمیل تبدیل مورد نظر – به طور معمول

پر کردن فرم ، بازدید از سایت یا معامله.” منطق یک تبلیغ مجدد هدف این است که کاربری

که قبلاً با یک تبلیغات درگیر شده است حداقل علاقه و علاقه کمی به محصول یا خدمات مر

تبط دارد.به جای صرف بودجه بازاریابی برای ارائه تبلیغات به کاربرانی که ممکن است علاقه

مند باشند یا نباشند ، معمولاً مارک ها به دنبال ارائه تبلیغات هدف مجدد به کاربرانی هستند

که قبلاً میزان علاقه خود را نشان داده اند  .  جو هارلوو ، مدیر بازاریابی دیجیتال در بازاریابی

دیجیتال تائو ، گفت: “هدف گذاری مجدد به شما کمک می کند تا مشتریان بالقوه را دوباره در

گیر کنید و پیشنهاد شما را دوباره در مقابل آنها قرار دهید.” این می تواند تأثیر زیادی در فروش

بگذارد ، زیرا افرادی که بازاریابی می شوند به طور معمول نوعی هدف تجاری را نشان داده اند.”

هدف گذاری

هدف گذاری مجدد چگونه انجام می شود؟

هدف گذاری مجدد می تواند در تعدادی از کانال ها و سیستم عامل های تبلیغاتی رخ دهد. این

کار با تنظیم تبلیغات و دعوت به عمل (CTA) با فناوری مناسب برای ردیابی برداشت ها و تعاملات

کاربر آغاز می شود . لا فاند گفت: “کانالهای اصلی برای هدف گیری مجدد جستجو ، اجتماعی و

نمایشگر هستند.” “بهترین راه برای شروع یک کار تجارتی مجدد برای یک صاحب مشاغل کوچک

این است که اطمینان حاصل شود که همه پیگیری ها ، از جمله پیکسل های کانال مناسب برای

اسناد و صفحات مخاطب ، به درستی و در جای خود تنظیم شده اند .” هنگامی که شما توانایی

پیگیری فعالیت های مخاطبان خود را به صورت آنلاین داشته باشید ، می توانید دقیقاً تعیین کنید

که کدام مشتری احتمالی را مجدداً بازاریابی کنید . به طور کلی ، هدف گذاری مجدد تبلیغات بر

روی کاربرانی متمرکز است که به خرید خود ابراز علاقه کرده اند ، اما به هر دلیلی در طول مسیر

از قیف تبدیل خارج شده اند.

 

 

#کارگاه_خلاقیت

#کارگاه_تیمی

#دکتر_محسن_برزگر_خلیلی

#بازاریابی

#کسب و کار