چگونه می تواند تبدیلات را تقویت کند؟
هدف گذاری مجدد ، که بعضاً به عنوان بازاریابی مجدد نامیده می شود ، می تواند
تعامل کاربر با تبلیغات شما را بهبود بخشدوهزینه بودجه بازاریابی شما را بهینه کند.
لورا آراندا ریورا ، بازاریاب اصلی عملکرد در ، گفت: “هدف گذاری مجدد یکی ازموثرترین
روشهای تبلیغاتی در سطح تبدیل است ، زیرا ما تلاش خود را به سمت کاربرانی می
دهیم که قبلاً در فروشگاه ما بوده اند و بنابراین به محصولاتی که می فروشیم علاقه
مند هستند.” شرکت. “با استفاده مجدد از هدف ، تصمیم خواهیم گرفت که کدام یک
از کاربران را تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال ، ما فقط می توانیم برای کسانی که در
۳۰ روز گذشته سبد خرید را رها کرده اند مجدداً بازاریابی کنیم.”
علاقه شناخته شده
ارتباط سنتی بازاریابی با غریبه های تصادفی ارتباط برقرار می کند. هیچ تضمینی وجود
ندارد که شما بتوانید علاقه خاصی ایجاد کنید. این طرح ایجاد یک شبکه گسترده و امید
به بهترین ها است و تعداد منجر به کیفیت در هر هزینه در این برنامه های تبلیغاتی معمولاً
کم است.با هدف گذاری مجدد ، شما در حال صرف منابع بازاریابی برای افرادی هستید که
قبلاً به تجارت شما علاقه نشان داده اند. این سطح علاقه ممکن است متفاوت باشد ، اما
شما رد جمعی را که همراه با بازاریابی تماس سرد است ، رها می کنید.
افزودن ارزش به مخاطبین سرد
تماس های سرد هنوز ارزش خود را دارند. آنها یک روش شگفت انگیز برای گسترش مخاطبان
شما هستند ، اما ارتباطات سرد می تواند به طور چشمگیری توسط هر یک از مو لفه ها ی
بازاریابی تقویت شود که می تواند بازگشت سرمایه شما را تقویت کند.
نمونه هایی از هدف گیری مجدد
اگر محتوای تبلیغاتی یک تی شرت خنده دار را در خبرمایه شبکه های اجتماعی خود مشاهده
کرده و پست را پسندیدید ، احتمالاً دوباره همان تبلیغ را در خبرمایه خود خواهید دید. دلیل آن این
است که یک مارک تجاری شما را به عنوان یک کاربر بالقوه علاقه مند معرفی کرده و تبلیغات خود
را مجدداً برای شما بازاریابی می کند.به طور مشابه،هدف مجدد جستجو بر روی برگرداندن بازدید
کنندگان قبلی وب سایت غیر تبدیل کننده به صفحه یک مارک با هدف هدایت تبدیل ها متمرکز است.
هدف گذاری مجدد در برابر بازاریابی مجدد
اصطلاح “هدف گذاری مجدد” اغلب به جای “بازاریابی مجدد” به کار می رود. با این حال ، تفاوت کمی
بین این دو وجود دارد. در حالی که هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد برای جذب مجدد مشتریانی
است که قبلاً به محصولات یا خدمات یک برند علاقه نشان داده اند ،بازاریابی مجدد معمولاً برای کانال
ایمیل محفوظ است.هارلوو گفت: “بازاریابی مجدد عملی است که افراد را از طریق کمپین های ایمیل
به کار شما باز می گرداند و با افرادی که در وب سایت شما تعاملات خاصی داشته اند ارتباط برقرار می
کند.” “اما هدف گذاری مجدد بیشتر معطوف به تبلیغات و ردیابی پولی است که در وب سایت یا کمپین
های تبلیغاتی شما اتفاق می افتد ، [مانند] کلیک روی محصول ، کلیک روی آگهی [و] پر کردن فرم.”
تفاوت اصطلاحات امروزه تا حد زیادی معنایی است . هدف گذاری مجدد و بازاریابی مجدد بخشی از
استراتژی است که کاربران قبلاً درگیر را دوباره وارد بازار می کند و آنها را ترغیب می کند مشتری شوند.
تفاوت عمده این دو کانال در استفاده از استراتژی است.
هدف گذاری مجدد چگونه سایر استراتژی های بازاریابی را تکمیل می کند؟
هدف گذاری مجدد هر جنبه از استراتژی بازاریابی دیجیتال گسترده شما را تکمیل می کند ، زیرا چشم
اندازهای متوسط تا کم قیف را که هنوز تغییر نکرده اند شناسایی می کند و محصولات و خدمات شما را
در ذهن خود نگه می دارد.با ارائه مجدد تبلیغات یا CTA به کاربرانی که قبلاً خریدی را فکر می کردند یا به
سادگی به محصول یا خدمات شما علاقه نشان می دادند ، احتمال اینکه آنها در نهایت مشتری شوند ،
افزایش می یابد. بدون هدف گیری مجدد ، احتمال اینکه کاربر درمورد تعامل اولیه فراموش کند و دیگر هرگز
به صفحه وب برند شما باز نگردد قابل توجه است.
چه زمانی باید از هدف گیری مجدد استفاده کنید؟
سناریوهایی وجود دارد که هدف گذاری مجدد منطقی تر است. یک روش معمول این است که اغلب
مشتریانی را که یک سبد خرید آنلاین را رها کرده اند ، دوباره هدف گیری کنند. به طور خاص ، موارد
متداولی وجود دارد که به وضوح خود را به سمت هدف گیری مجدد سوق می دهد.تبلیغ محصولات یا
خدمات جدید بارزترین موارد است . وقتی چیز جدیدی ارائه می دهید ، می خواهید مطمئن شوید که
مشتریان وفادار از آن آگاه هستند. همچنین مواردی وجود دارد که شما نیاز به فروش موجودی کالا دارید.
سناریوی دیگر با نام تجاری جدید است. هدف گذاری مجدد مشتریان شما را از تغییرات برند شما آگاه
می کند و به شما کمک می کند تا پذیرندگان اولیه را پیدا کنید. تعاملات آنها باعث تبلیغ برند جدید می
شود و به شما کمک می کند با بازاریابی هدفمند و کارآمد ، قابلیت مشاهده را بهبود ببخشید.
#کارگاه_خلاقیت
#کارگاه_تیمی
#دکتر_محسن_برزگر_خلیلی
#کسب و کار
#کارآفرینی