۱- تقاضا

بطور کلی مشتریان همه در تلاش هستند تا نیازها و خواسته های زندگی خود را رفع کنند 

این اتقاف ازطریق تقاضا برآورده میشود.

 

۲-تحقیق

مشتریان همواه به دنبال بهترین گزینه هستندو با پیگیری به آن تحقق میبخشند.

 

۳-انتخاب

مشتریان پس از بررسی های لازم متناسب با علایق ،کیفیت ،خدمات و قدرت خرید خود محصول مورد نظر را انتخاب می کنند.

 

۴-خرید

مشتریان پس از انتخاب ،محصول مورد نظر را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خرید می کنند.

 

۵-استفاده

مشتریان هنگام استفاده از محصولات باید احساس رضاتمندی و شادی داشته باشد.

 

۶-نگهداری

حفظ و نگهداری مشتری در صورتی اتفاق می افتد که انتظارات آنها برآورده شده باشد.

کیفیت ،خدمات پس از فروش ،پشتیبانی و مشاوره صحیح ،به روز بودن ……..عواملی است که بسیار نقش دارد.

 

۷- پیشنهاد جدید

مشتریان باید بتوانند نظرات و پیشنهادات خود را به راحت ترین شکل ممکن و بدون نگرانی به اطلاع ما برسانند. 

یادمان باشد ما اگر برای درخواستهای مشتریان پیشنهاداتی برای ارائه نداشته باشیم قطعا رقبا خواهند داشت.

 

 

ایده ، خلاقیت و نوآوری