تاثیرات crm بر کسب و کار
روابط با مشتری کلیدی در رشد سازمان شماست ، بنابراین شما باید آنها را تا حد ممکن کارآمد
و موثر مدیریت کنید.در اینجا چگونگی فناوری مدیریت ارتباط می تواند به شما کمک کند بیشتر به
مشتری متصل شوید ، عملکرد کسب و کار را بهبود ببخشید و شرکت شما را بزرگتر و سریعتر از
همیشه رشد دهد:
۱٫ مشتری های مناسب پیدا کنید.
“بدون سیستم CRM ، ۷۹٪ از کل بازاریابی هرگز به فروش تبدیل نمی شود.”
شما وقت و منابع خود را صرف جذب و تولید سرنخ های جدید کرده اید ، اما اکنون چه ؟ آیا آنها به تیم
فروش شما منتقل می شوند و اگر چنین است ، آیا نمایندگان شما می دانند که کدام فرصت ها بیشتر
است؟وقت مهم و اساسی است که کوچک و سریع رشد می کنید.با اتصال آنها به سیستم عامل CRM
، از ابزارهای بازاریابی خودایمیل ، اجتماعی ، اتوماسیون بازاریابی – نهایت استفاده را ببرید. هر دو فروش
و بازاریابی دید کاملی در مورد سرنخ ها و چشم اندازها دارند ، بنابراین می توانند ارتباطات جذاب ایجاد و
هدف قرار دهند تا چشم اندازها را به مشتری تبدیل کنند و سریعتر به تصمیم گیرندگان اصلی برسند.
۲٫ ایجاد روابط پایدارتر.
“۴۶ درصد از رهبران فروش می گویند روابط عمیق تر با مشتری یک هدف اصلی برای حفظ موفقیت است.”
“وضعیت فروش”
درک عمیقی از مشاغل مشتری ایجاد کنید – شروع با دید کاملی از سابقه او با شرکت شما – و شما یک
رابطه قوی ایجاد خواهید کرد که بر پایه اعتماد و موفقیت متقابل بنا شده باشد. سیستم CRM می تواند به
یک سازمان کمک کند:
چالش های آنها را کاوش کنید: در پایان هر مبادله بدانید که چه چیزی برای مشتریان شما مهم است –
اهداف ، چالش ها و ترجیحات آنها و اطمینان حاصل کنید که اقدامات پیگیری را انجام میدهید. این یادداشت
ها را در سیستم CRM خود ضبط کنیدتا دفعه بعد بتوانید دقیقاً همان جایی را که ترک کرده اید با یک بررسی
سریع انتخاب کنید.
ارتباط برقرار کنید: پس از درک چالش ها و اهداف تجاری مشتری ، می توا نید محصولات مناسب یا
تبلیغات ویژه یا سایر مطالب مرتبط با منافع تجاری وی را در زمان مناسب پیشنهاد دهید. با CRM ، شما
همچنین می دانید که آنها چه چیزهایی را خریداری کرده اند و چگونه از محصولات یا خدمات شما استفاده
می کنند ، بنابراین می توانید مرتبط ترین محتوا و اطلاعات را ارائه دهید.
روابط ۱ به ۱ خود را مقیاس بندی کنید: مشتریان شما به عنوان یک تجارت کوچک (اما قدرتمند) ، شما
را به خاطر تجربیات شخصی که ارائه می دهید دوست دارند. اما در صورت شروع رشد ، دانستن جزئیات هر
مشتری و زمان پیگیری با او چالش برانگیزتر می شود. یک سیستم عامل CRM می تواند میزبان الگو های
ایمیل باشد ، یادآوری وظایف را تنظیم کرده و تماس های تلفنی را برای کمک به شما در اتصال فعال کند. با
مشتری سریعتر و راحت تر.
تاثیرات crm بر کسب و کار
۳٫ هزینه فروش را کاهش دهید.
“احتمال فروش به چشم انداز جدید ۵٪ – ۲۰٪ است. احتمال فروش به مشتری موجود ۶۰٪ – ۷۰٪ است. “
روشهای بازاریابی
مشتریان جدید عنصر اصلی رشد مداوم هستند ، اما دستیابی به آنها آسان – یا ارزان نیست. خبر خوب این
است که شما می توانید هزینه های جذب مشتری جدید را از طریق فروش به پایگاه مشتری فعلی خود
جبران کنید. در سبد مشتری خود ، فرصت های بیشتری را برای فروش ، فروش متقابل و تمدید کسب کنید
یک سیستم CRM می تواند به شما کمک کند تا عملکرد تجاری را از طریق موارد زیر بهبود بخشید:
بهبود بهره وری فروش : اولویت ها و فرصت هایی را که به احتمال زیاد بر اساس تعاملات مشتری با
شرکت شما تبدیل و بسته می شوند ، در اولویت قرار دهید.
تقویت اثربخشی فروش: بدانید چه مشتریانی درگیر هستند و زمان مناسب برای پاسخگویی بهینه
است.
افزایش فرصت های افزایش فروش و فروش متقابل: تمام فرصت هایی را که مناسب برای معاملات
افزودنی در حال انجام هستند ، مشاهده کنید.
کشف مشاغل ارجاع: به جای پرداخت هزینه های سررسید بن بست یا اتلاف وقت در تماس های سرد ،
فرصت های استفاده نشده را در روابط موجود پیدا کنید.
کاهش زمان بسته شدن: هنگامی که دید ۳۶۰ درجه ای از مشتری دارید ، بلافاصله تیم خود را در مراحل
بعدی تنظیم کنید تا یک معامله را ببندید.
ایده،خلاقیت و نوآوری
#کارگاه_خلاقیت
#کارگاه_تیمی
#کسب_و-کار
#کارآفرینی
#دکتر-محسن_برزگر_خلیلی
تاثیرات crm بر کسب و کار