عضو شوید !

* لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است!

اخبار داغ

آخرین مطالب, کارآفرینان

۱۰ کارآفرین موفق در دنیا 

خلاقیت

۱۰ کارآفرین موفق در دنیا (و چه چیزی از آنها یاد بگیریم) در دنیای محبوب امروز ، راه رسیدن به یک کارآفرین موفق یک روند طولانی و طاقت فرسا است که با فراز و نشیب هایی همراه است.یک درس ارزشمندی که دوست خوب کارآفرینان دوست…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, کارآفرینان

۱۰ کارآفرین موفق در دنیا 

نوآوری

۱۰ کارآفرین موفق در دنیا (و چه چیزی از آنها یاد بگیریم) کارآفرینان جدای از تصمیم گیری مهم برای مشاغل شخصی خود ، نوآوری کرده و ایده های خود را رشد می دهند. اگرچه هیچ پاسخ برش کوکی متناسب با تجربیات همه وجود ندارد ،…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, طرح و مدل کسب و کار

راه های موفقیت در شغل خود 

 راه های موفقیت در شغل خود اگر به دنبال برتری در حرفه خود هستید ، در اینجا نکات خوبی برای کمک به شما در پیشرفت در زمینه حرفه ای خود آورده شده است. ۱- شور و شوق واقعاً به فکر رفاه سازمان باشید.با سازمان خود…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, کارآفرینی

۱۰ عادت کارآفرینان موفق 

۱۰ عادت کارآفرینان موفق

۱۰ عادت کارآفرینان موفق ۶- در بالای ایمیل های خود بمانید: چه کسی می تواند با ‘dings’ دائمی ایمیل یا پیام هایی که از طریق تلفن در طول روز وارد میشوند ارتباط برقرار کند؟ اگر در هنگام ارسال ایمیل به ایمیل شما پاسخ میدهید ،…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, کارآفرینان

۱۰ عادت کارآفرینان موفق 

10 عادت کارآفرینان موفق

۱۰ عادت کارآفرینان موفق کشف داستان کارآفرینی برای افراد ضعیف نیست … این چالش برانگیز است ، قابل پیش بینی نیست ، و همچنین فوق العاده پاداش دارد! این اغلب یک سفر برای یک شخص است … همانطور که بسیاری از کارآفرینان می دانند ،…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب

کارآفرین اجتماعی 

کارآفرینی اجتماعی

کارآفرین اجتماعی کارآفرین اجتماعی چیست؟ یک کارآفرین اجتماعی شخصی است که برنامه های جدیدی را که توانایی حل مشکلات جامعه محور را دارند دنبال می کند. این افراد مایلند با ابتکار عمل خود ریسک و تلاش کنند تا تغییرات مثبتی را در جامعه ایجاد کنند….

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, طرح و مدل کسب و کار

هدف گذاری مجدد چیست  

هدف گذاری مجدد

هدف گذاری مجدد چیست  چگونه می تواند تبدیلات را تقویت کند؟ هدف گذاری مجدد ، که بعضاً به عنوان بازاریابی مجدد نامیده می شود ، می تواند تعامل کاربر با تبلیغات شما را بهبود بخشدوهزینه بودجه بازاریابی شما را بهینه کند. لورا آراندا ریورا ،…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, طرح و مدل کسب و کار

هدف گذاری مجدد چیست 

هدف گذاری

هدف گذاری مجدد چیست  چگونه می تواند تبدیلات را تقویت کند؟ هدف گذاری مجدد ، که بعضاً به عنوان بازاریابی مجدد نامیده می شود ، می تواند تعامل کاربر با تبلیغات شما را بهبود بخشدوهزینه بودجه بازاریابی شما را بهینه کند. در اینجا نحوه استفاده…

بیشتر بخوانید
آخرین مطالب, نوآوری

 ( تفاوت “رشد”، “پیشرفت” و “توسعه” ) 

 ( تفاوت “رشد”، “پیشرفت” و “توسعه” )    ◾️سه واژه رشد (Growth)، پیشرفت (Progress) و توسعه (Development) در سه معنای مختلفی به کار برده می‌شوند و حال اینکه ما در بسیاری اوقات آن‌ها را جابه‌جا به کار می‌بریم.  “رشد”تکثیر وضع موجود است. به عنوان مثال…

بیشتر بخوانید